piątek, 29 marca 2013

Spotkanie autorskie z Małgorzatą Braunek i Arturem Cieślarem

Witam, dzisiaj chciałem wstrzelić się pokrewnym naszym działaniom tematem i zarekomendować przy okazji imprezy organizowane  przez  Miejską Bibliotekę Publiczną w Głogowie. 
Zaraz po ostatnich warsztatach porwał mnie tam Jurek Popiel i przyznam się, że nie stawiałem specjalnie oporu,  pomknęliśmy na spotkanie autorskie. Sala była wypełniona po brzegi. 
Stopniowo - z nauczycielką Zen - odpłynęliśmy od rzeczywistości. 
Takie chwile zdarzają się rzadko, a szkoda :)

Spotkanie odbyło się we wtorek 26 marca 2013 o godz. 20:00
Organizatorem była Miejska Biblioteka Publiczna w Głogowie.
Małgorzata Braunek – polska aktorka filmowa i teatralna, nauczycielka zen.
Artur Cieślar – pisarz, reportażysta, tłumacz romanista, poeta, podróżnik.
Wspólnie napisali książkę 

„Jabłoń w ogrodzie, morze jest blisko".

Fot.Adam Machowicz

Fot.Adam Machowicz

Fot.Adam Machowicz

Fot.Adam Machowicz

Fot.Adam Machowicz

Fot.Adam Machowicz

Fot.Adam Machowicz

Fot.Adam Machowicz

Fot.Adam Machowicz

Fot.Adam Machowicz

Fot.Adam Machowicz

Fot.Adam Machowicz

Fot.Adam Machowicz

Fot.Adam Machowicz
Wczoraj, prawie na gorąco opisałem wrażenia i refleksje ze spotkania autorskiego, ale przez nieuwagę nie zapisałem i straciłem je wraz z weną. 
Ponieważ nie jestem w stanie ich odtworzyć, dodaję filmik z tego spotkania. Proszę jednak o wyrozumiałość, bo moja "cienka" kamerka nie dała rady w słabym oświetleniu i obraz jest z dużą ilością "szumów". 
Czegoś się przy okazji nauczyłem i dzielę się doświadczeniem - w takich warunkach, przy słabym sprzęcie, nie należy używać przybliżeń czyli tzw. zoomu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.