sobota, 2 lutego 2013

Karnawałowe portrety

Witam,
cieszę się bardzo, że nie wszyscy wyjechali. Ania Kuczała postanowiła przerwać martwą ciszę w życiu warsztatów i zrobiła prawdziwą domową sesję fotograficzną.
Przysłała fajny materiał. 
Zadbała nie tylko o to, żeby zdjęcia miały swój wyraz, ale przede wszystkim aby były poprawne technicznie. Wszystkie oczy ostre, światło dyskretnie podkreśla modelki, tło idealnie czarne...
Zobaczcie jak miło popatrzeć i widzieć!

Zamieszczam materiał Ani:


"Witam:-))
Przesyłam kilka fotek na bloga. 
Cicho tam się zrobiło...chyba wszyscy na stoku;-)
Pozdrawiam Anna K.

KARNAWAŁOWE PARTY...:-)))

Dziś zrobiłam wraz z moimi dziewczynami sesję zdjęciową. 
Stworzyłyśmy małe domowe atelier, składające 
się z dwóch lamp z parasolkami i dwóch ze światłem 3400K.


Kilka dni wcześniej wykonałyśmy papierowy 
strój karnawałowy dla Nikoli.Luiza przystroiła się w pióra;-)

Oto co udało się zrobić:"










3 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia ,gratulujemy Aniu :)
    Ostatnie z zamieszczonych zrobiło na mnie największe wrażenie,po prostu nie mogłam oderwać oczu.
    Zachęcam innych do tego tupu pracy domowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu!!!Bardzo się cieszę,że Ci się podoba:)Ale jestem z siebie dumna haha,aż się chce zdjęcia robić:)

      Usuń
  2. ...Aniu i ja podziwiam portrety zrobione przez Ciebie...do tego jeszcze Twój talent artystyczny - strój Nikoli jest fantastyczny...obie dziewczyny pozowały jak prawdziwe modelki...tak trzymaj -SUPER!
    Ewa

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.