poniedziałek, 11 listopada 2013

Głębia ostrości

Witam,
tak jak w tytule, jutrzejsze zajęcia (wtorek, 12 listopada 2013) poświęcone będą sprawom technicznym. 
Obok ekspozycji ostrość, to jeden z dwóch najważniejszych warsztatowo wymogów poprawnego zdjęcia.
Mentorzy pomogą nam wydobyć z naszych aparatów najlepsze efekty, dobierając odpowiednie parametry i ustawienia.

Zamykając okresy świąteczne, bo dużo nam się wolnego narobiło w ostatnim tygodniu, chcę przedstawić pozostałe prace domowe. Przyszły już parę dni temu, ale czekałem na innych. Było mi to też na rękę, bo z przyczyn zdrowotnych w tym okresie siedzenie przy komputerze sprawiało mi niemałą trudność. Tak więc przyczyny obiektywne i subiektywne zadecydowały  lekkim opóźnieniu, które mam nadzieję, autorzy nadesłanych materiałów mi wybaczą.

Ewa Polańska-Stola chciała pochwalić się albumami swoich zdjęć:"...wysłałam dwa foto-albumy na konkurs...linki poniżej...

Książka 1

Książka 2


....jeśli się podobają to głosuj i prześlij znajomym :-)))

Pozdrawiam!
Ewa P."


Iwona Mróz przesłała swoją prezentację, którą zamieściłem w zakładce "UCZESTNICY"


No i jak zwykle niezawodna Małgosia Świątek zaprezentowała "ZADUSZKI":



Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Jeżeli pominąłem czyjegoś maila i nie zamieściłem jego materiałów, to proszę o informację. Niezwłocznie uzupełnię:) [AM]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.