środa, 23 stycznia 2013

Zdjęcia ze spotkania

Przesyłam kilka zdjęć z dzisiejszych, nieco innych warsztatów.
Wszystkich czynnych kursantów można pochwalić za dyskretne poruszanie się na spotkaniu ze Sławkiem Bieńkiem.
Jest to kolejne doświadczenie wprawiającego się fotografa.
Mam nadzieję na ciekawe zdjęcia z tego spotkania, ale o tym przekonamy się po feriach, kiedy ludzie przyniosą odbitki na warsztaty.


Fot. Basia Popiel

Fot. Basia Popiel

Fot. Basia Popiel

Fot. Basia Popiel

Fot. Basia Popiel

Pierwsza relacja kursanta - Anna Kuczała:

Grenlandia widziana oczyma Pana Sławomira Bieńka.


    Mimo mrozu na dworze, może nie polarnego, ale zawsze...;-) warto wyjść z domu! Choćby dla posłuchania, a przede wszystkim zobaczenia wspaniałych fotograficznych zapisków z wyprawy,na największą wyspę świata. Oto kilka zdjęć ze spotkania,które pozostanie w mojej pamięci.



Fot. Anna Kuczała

Fot. Anna Kuczała

Fot. Anna Kuczała

Fot. Anna Kuczała

Fot. Anna Kuczała

Fot. Anna Kuczała

Fot. Anna Kuczała

Fot. Anna Kuczała

2 komentarze:

  1. Brawo Aniu....mie szczególnie podoba sie czarno-biały portret Sławka :-)
    Ewa P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-)))Ustawiłam wysokie ISO(3200)i wyszło tak jak zamierzałam,czyli zaszumione.Potem zmieniałam na czarno -białe.Chyba lepszy efekt końcowy;-)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.