środa, 2 stycznia 2013

Ty jesteś jedyna!


Małgosia Świątek jako jedyna przysłała zdjęcia z dwóch tematów zadanych na ferie świąteczne. Oczywiście zgodnie z zasadą Popielów mogę zamieścić tylko te, które są ostre. Ale na szczęście większość się zakwalifikowała.
Drobna uwaga techniczna.
Masz tendencję do pochylania aparatu w prawo i obrazy są wówczas pochylone w lewo. Basia twierdzi, że trudno nad tym zapanować. Radą jest robienie większego ujęcia i kadrowanie w programie. Powodzenia!

Świetne są zdjęcia fajerwerków. 
Oto co nam przy okazji Gosia napisała:

"Z okazji Nowego Roku wszystkiego najlepszego na gruncie zawodowym oraz prywatnym. Mnóstwo zapału i chwil, które będą natchnieniem do uchwycenia niepowtarzalnych obrazów fotograficznych.
Przesyłam też i ja swoje zadanie domowe. Fajerwerki robiłam we Wrocławiu nad Odrą, niedaleko Uniwersytetu."
- Małgosia Świątek















"Święta Bożego Narodzenia były tez okazją do wyjazdów i spacerów nocnych. ...
korzystam z wolnej chwili  i posyłam koleją porcję zdjęć z okresu Świąt Bożego Narodzenia. Aparat towarzyszył mi w różnych sytuacjach i narobiłam sporo zdjęć, co jak się okazuje wcale nie jest dobre, ponieważ z tak dużej ilości trudno się wybiera."
- Małgorzata Świątek









Małgosiu, ciekawie wybrnęłaś z drugiego tematu. Nikt jak dotąd nie przysłał zdjęć pokazujących świąteczną atmosferę. Ty jesteś jedyna! Pokazałaś, że świąteczną atmosferę można wyrazić nie tylko poprzez zastawiony stół. To może być wszystko co nas urzeka w tym świątecznym okresie. Gdy otrzymałem te zdjęcia byłem w kropce, ale jak zwykle mogłem liczyć na pomoc naszych mentorów. Dzięki nim zostały wybrane zdjęcia zrobione w okresie świąt, choć nie bezpośrednio je pokazujące. Najbliższe skojarzeniowo oczywiście to zdjęcie bałwanka, choinki i  pokoju ogrzanego kominkiem.

- Adam Machowicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.