niedziela, 14 kwietnia 2013

Gosia też odkryła wiosnę

Dzisiaj, jak zwykle aktywna, Małgorzata Świątek:

"Wiosna ruszyła całą parą. Dzisiejszy piękny dzień obfitował w liczne spacery. Nad Odrą można było zauważyć istny wysyp ludzi tęskniącym za słońcem i ciepłem. Ja też skorzystałam z okazji i ruszyłam na poszukiwanie wiosny. Moje obserwacje miały charakter dwukierunkowy... czyli zoologiczno - florystyczny. Na początku mojej wędrówki spotkałam okazałego łabędzia, który chętnie pozował do zdjęć zdając sobie sprawę, że jest naprawdę piękny. Patrzył na mnie i zachęcał do podziwiania. Potem w oddali zobaczyłam parę spokojnie płynących kaczuszek.
Kilka dni temu na wiejskim podwórku sfotografowałam kuty z dumnym kogutem. Lubię takie klimaty. W międzyczasie natknęłam się też na brodzącego bociana. Nie omieszkam też posłać zwykłą mrówkę, którą znalazłam we własnym domu.
Nie sądziłam, że wiosna jest aż tak blisko. Zdjęcia są dowodem, że na zewnątrz jest już bardzo kolorowo. Trzeba się tylko troszkę przyjrzeć.... Pierwsze kwiatki, choć niepozorne, kryją w sobie wiele piękna. Moje poszukiwania przeszły oczekiwania.... :) :) :)"


Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek
Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.