wtorek, 2 kwietnia 2013

Poświąteczne obrazy


Jak zwykle przykładem świeci Małgosia Świątek. Jako pierwsza nadesłała zdjęcia o tematyce Świąt Wielkanocnych:
"Witam,
chciałabym się wywiązać i przesłać świąteczne zadanie domowe...
Mam jednak obawy, że moje zdjęcia, tradycyjnie*, nie spełnią oczekiwań. Nie przedstawiają bowiem świątecznego nastroju. Ponieważ nie spędzałam świąt w domu, nie miałam "wielkanocnego koszyczka". Pierwszego dnia Świąt "zdobywałam" Ślężę. Górka wprawdzie niewysoka, ale w obliczu ataku zimy i słabej widoczności, warunki były prawie ekstremalne.... hihi
Mimo zaistniałej sytuacji, przesyłam to, co udało mi się utrwalić. Oczywiście, ze względu na okoliczności, potraktowałam "zadanie" humorystycznie."

*  przytyk do admina, który jakiś czas nie sprawdzał starej poczty, na którą tradycyjnie pisze Małgosia i nie zamieścił na czas jej zdjęć. Obecnie, znając niereformowalność Małgosi zaglądam tam dla świętego spokoju. Obecnie również znalazłem jej maila nie pod aktualnym adresem podanym na blogu.

A oto zdjęcia Małgorzaty Świątek:
Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek

Fot. Małgorzata Świątek
Oczywiście jesteśmy wdzięczni Małgosi za ubarwianie bloga jej twórczością. Gratulujemy zapału, pomysłowości i zaangażowania, dzięki którym możemy otrzymać naprawdę ciekawe zdjęcia i to w czasie zapewniającym ich aktualność. Życzymy dalszych ciekawych prac [Admin&Co.]

PS.
Miło mi donieść, że Małgosia po moim uszczypliwym komentarzu postanowiła się dać zreformować i zaczęła używać właściwego maila. Hurra, jesteśmy już wszyscy pod jednym adresem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.